Friday, December 14, 2012

aku masuk I C U

assalamualaikum~ x jawab dosa,kalau jawab sayang =)

hari ini aku masuk ICU.

ceh.ayat macam gempak habis la kan.?

apa itu ICU.?

menurut kamus dewan PERUBATAN edisi pertama..I C U bermaksud INTERBATCH CARNIVAL OF CAIRO UNIVERSITY.

dan apa yang dimaksudkan dengan ayat 'aku masuk I C U' kat atas adalah.. aku join program karnival ni lah.

overall,program ni sangat awesome.bagi aku agak tercapai la hadafnya.


aku malas tulis banyak2. sometimes pictures speak louder than words kan?


this is what i've been told ya!


introducing to you GEN11US' princesses


hasil kezooman kamera~paparan lebih jelas..



anak2 GEN11US yang sanggup berpanas..berhujan..demi ukhuwah


sangat comel beliau bermain belon..nak ngorat?x boleh..dia kepunyaan ALLAH =)


akhir kalam, 


GEN11US di hatiku, PERUBATAN di sanubariku =)

No comments:

Post a Comment