Monday, June 03, 2013

gapaian bintang bima tak tersakti (fancy gila tajuk)

salam.
hari ni jari aku gatal lebih daripada biasa.

daripada dok tahan baik aku menaip

semalam selepas kaki dipijak motosikal,
proprioceptors yang bertindak mengesan sense of position and vibration kat kaki aku hampir tergendala menyampaikan inputnya daripada lower half of the body ke cerebral cortex membuatkan aku tercengang ternganga dan terkaku sebentar.

aku tak selalu dipijak,
once aku dipijak,aku dipijak motor.

cukup mengarut liyana.

hari ni masuk hari-ke-berapa-entah aku cuti dalam study week

aku baca buku,hafal,buat latihan,beribadah,makan,tidur,oh! bersama ahli bait juga.

seperti biasa dalam fatrah (musim) exam macam ni lah banyak impian aku set.

impian nak imtiyaz(mumtaz semua subjek) final tahun ni,

impian nak ke perancis cuti winter depan,

impian nak tu,

impian nak ni,



impian yang sentiasa menari ligat dalam otak aku sampaikan aku terfikir yang dia(impian) tengah buat tango ke apa kat dalam tu?(refer dalam otak)

'i don't always dream,but when i do,i dream of BIG FAT things' yang aku rasa aku layak ke gapai impian tu?

kadangkala aku rasa futur dan malas untuk usaha ke arah nak capai impian tu sebab spirit dah kurang maybe?

tapi bila aku dah dapat spirit aku tak dapat pulak precursor untuk aku berusaha balik.

apa nak jadi kat aku ni.

aku pon malas,

malas semuanya,

malas nak study, malas nak makan, malas nak buat tu, malas nak buat ni.

lately aku sedang tercari cari something.

something yang boleh bagi aku semangat untuk bangkit.

if u find that something,could u please return it to me?








2 comments:

  1. dtg la join cheq berguling guling kt living room. sure jumpa. kehkehkeh

    ReplyDelete
  2. ichaaaaa..semangat yang hilang ni icha takkan dijumpai di living room..haha

    ReplyDelete